Jméno: | Edward Zuric | Koncept: | Hudebník | Kronika: | Danse de la Mort |
Věk: | Vypadá na 20 | Ctnost: | Dobrota | Klan: | Nosferatu |
Hráč: | Neřest: | Chtíč | Covenant: |
Fyzické | Společenské | Duševní | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Výkon | Síla | Vystupování | Inteligence | |||
Zručnost | Obratnost | Manipulace | Důvtip | |||
Odolnost | Výdrž | Vyrovnanost | Rozhodnost |
DOVEDNOSTI | DALŠÍ RYSY | |||
---|---|---|---|---|
Fyzické | Přednosti | Zdraví | ||
Atletika | Rychlé reflexy (+2) | |||
Lupičství | Povzbuzení | |||
Plížení | Mentor | |||
Přežití | Síla vůle | |||
Řízení | ||||
Rvačka | ||||
Šerm | (Nůž) | Vitae | ||
Střelné zbraně | ||||
Společenské | Chyby | Síla krve | ||
Jednání se zvířaty | ||||
Klamání | Lidskost | |||
Přesvědčování | 10 | |||
Společenskost | Velikost | 5 | 9 | |
Tep města | Obrana | 2 | 8 | |
Vcítění | Iniciativa | 8 | 7 | |
Vyjadřování | (Kytara) | Rychlost | 10 | 6 |
Zastrašování | Zkušenost | 5 | ||
Duševní | Disciplíny | 4 | ||
Okultismus | (Městské mýty) | Noční můry | 3 | |
Počítače | Celerity | 2 | ||
Politika | Bujnost | 1 | ||
Umění | ||||
Věda | ||||
Vyšetřování | ||||
Vzdělání | ||||
Zdravotnictví |
Citát: Věděl jsem, že zemřu v New Orleans.
Minulost: Edward je hudebník, kytarista, který cestuje a živí se účinkováním na ulici. Občas zůstane v jednom městě dost dlouho a připojí se k nějaké kapele, ale nikdy s nimi moc dlouho nevydrží. Edward umí udělat skvělý první dojem, ale je impulzivní a lehkomyslný - je pro něj těžké zůstat dlouho na jediném místě. Cestování ho vždy zláká.
To není poprvé co Edward navštívil New Orleans. Ve skutečnosti Mardi Gras nevynechal ani jednou za poslední tři roky (je to mnohem snadnější, když se nemusíte starat o hotel a Edward si vždy najde místečko na spaní). Obvykle během Mardi Gras vydělá nejvíce peněz. Tento rok, samozřejmě, neskončí s plnou kapsou dolarů v posteli vysokoškolačky.
Popis: Během Přijetí se Edwardův podmanivý vzhled ztratil. Jeho vlasy potemněly do ruda, téměř do černa a jeho předtím zdravá kůže je nyní bledá a zažloutlá.
Výbava: Kytara, kondomy, vystřelovací nůž (+1 kostka, smrtelné zranění), náhradní šaty, rulička zlatých dolarů.
Ctnost/Neřest: Edwardovou ctností je Dobrota. Jednou během sezení se mu obnoví veškerá Síla vůle, pokud pomůže jinému a ocitne se v nebezpečí zranění nebo ztráty majetku. Nestačí jen podělit se o to, čeho má nadbytek. Musí doopravdy něco obětovat (čas, majetek nebo energii) nebo riskovat svůj život a přijít někomu na pomoc. Jeho neřestí je Chtíč. Na konci každé scény ve které uspokojí svůj chtíč tak, že někoho oklame (on to tak samozřejmě nevidí), získá zpět bod Síly vůle.
Disciplíny a upírské schopnostiVitae: Edward je schopen spotřebovat jeden bod Vitae za kolo. Začíná se sedmi body Vitae.
Léčení: Edward může spotřebovat bod Vitae na léčbu dvou bodů omračujícího zranění nebo bodu smrtelného zranění. Zároveň je schopen i jiné činnosti.
Fyzické zlepšení: Edward může spotřebovat bod Vitae a do banku kostek používající jeden z Fyzických atributů (Síla, Obratnost, Výdrž) přidat dvě kostky. Toto zlepšení funguje pouze do konce kola a Edward může zároveň provádět i jinou činnost.
Celerity (*): Tato Disciplína umožňuje Edwardovi zvýšit svou rychlost na nadpřirozenou úroveň. Spuštění této schopnosti stojí bod Vitae. Takové spuštění je pro Edwarda reflexivní činnost, ale Disciplína pak funguje do konce kola (Vyprávěč řekne kdy přestane působit). Když je Celerita spuštěná, kterýkoliv útočník na Edwarda má postih rovný hodnocení jeho Celerity (1). Tato kostka navíc se k Obraně a jiným postuhům počítá jako poslední a vztahuje se ke všem typům útoků. Také se mu jednou za každou tečku Celerity zvýší Rychlost (takže se Edwardovi zdvojnásobí). Všiměte si, že Celeritu můžete spustit kdykoli během kola a ne pouze když je na vás řada. Když ji spustíte před hodem na Pořadí přidejte Edwardovi jeho Celeritu (1) k Inicitaivě. Také můžete počkat jestli na Edwarda někdo nezaútočí a sputit ji před hodem na útok.
Nestvůrný vzhled (Noční můry *): Když Edward obnaží své tesáky a hrůzostrašně a zvířecky zasyší, může v oběti vyvolat bezbřehou hrůzu. Hoďte šesti kostkami (Edwardovo Vystupování + Vydírání + Noční můry, do hodu se nepočítá Edwardova klanová slabost). Hráč jehož postava uvidí Edwarda používat tuto schopnost, musí hodit Vyrovnanost + Síla Krve. Pokud nezíská větší počet úspěchů než Edwardův hráč, jeho postava okamžitě uteče a bude se vyhýbat přítomnosti Edwarda po zbytek této scény. Edward může tuto sílu udržovat celou scénu.
Bujnost (*): Tato Disciplína dává Edwardovi nadlidskou sílu. Spotřebuje bod Vitae a až do konce scény Edward ke své Síle může přičíst Bujnost(1). Všimněte si, že přímé zvýšení Síly pomocí Vitae vydrží pouze jedno kolo. Klanová slabost: Edwardova krev je prokletá a znepokojuje ty jenž jsou v jeho blízkosti. V jeho případě se projevuje zažloutlou pokožkou. Když bude ve společenské situaci hráč házet pomocí Vystupování nebo Manipulace, neházejte znovu desítky (zíkáte jeden úspěch, ale ne šanci na další). Navíc, pokud padne jednička odečtěte jeden úspěch. Tato slabost neplatí při použití dovednosti Zastrašování nebo atributu Vyrovnanost.
Přednosti
Rychlé reflexy (+2): Tato Přednost zvyšuje Edwardovu Iniciativu o 2. Na kartě jeho postavy to je už vyznačeno.
Povzbuzení: Edward je schopen v čase nouze pomoci ostatním vzchopit se, obnovit jejich odvahu a rozhodnost i přes nepřízeň osudu. Jednou za herní sezení může vyzvat lidi v okolí, aby i přes velký tlak nebo nebezpečí zdvojnásobili své úsilí. Hráč si hodí Vystupování + Přesvědčování. Pokud uspěje, tak ti kteří mu aktivně pomáhají a jsou v doslechu, získávají zpět jeden bod síly vůle. Postava tuto přednost nemůže použít na sebe.
Mentor: Andrea Edwarda během Přijetí neopustila a je rozhodnutá naučit ho co po něj Rekviem skrývá.