Vampire: Rekviem Pravidla Danse de la Mort Download FAQ Kontakt

Nehráčské postavy

Toto je seznam nehráčských postav celé osmidílné kroniky Danse de la Mort

separator

Otec Jan Marrow

Otec Jan slouží jako duchovní rádce Antoine Savoy (takzvaného Barona z Francouzské čtvrti) a informuje ho o veškerém nočním dění ve městě. Nicméně si nepřeje zkřížit cestu Knížeti Vidalovi, takže když jeho stoupenci přijdou postavy sebrat, stojí stranou. Po pravdě by Otec Jan nejradši tyto Rodné použil v Savoyův prospěch jako páku proti Knížeti Vidalovi.

Při každém jednání s postavami se snaží vypadat jako kněz - je moudrý, učený, důvěryhodný, ochoten vyslyšet zpověď, zprostit viny a zná upírský stav jak z hlediska praktického tak duchovního. Pokud některá z postav projeví velkou zbožnost (obzvláště pokud je dotyčná osoba katolík), Otec Jan si ji zapamatuje a je méně ochoten nechat postavu přijít k úrazu.

Rysy:

Klan: Daeva

Convenant: Lancea Sanctuum

Duševní atributy: Inteligence 3, Důvtip 3, Rozhodnost 3

Fyzické atributy: Síla 2, Obratnost 3, Výdrž 3

Společenské atributy: Vystupování 4, Manipulace 3, Vyrovnanost 3

Duševní dovednosti: Vzdělání (Katolická víra) 3, Vyšetřování 2, Okultismus (Vodoun) 3, Politika (Rodných) 3

Fyzické dovednosti: Rvačka 2, Řízení 2, Střelné zbraně 3, Plížení 1, Šerm 1

Společenské dovednosti: Vcítění 3, Vyjádřování (kázání) 2, Zastrašování 1, Přesvědčování 2, Tep města (čtvrť Tremé) 3, Klamání 3

Přednosti: Jazyky (Francoužština 2, Kreolský slang 1, Španělština 1)

Síla vůle: 6

Lidskost: 5 (Víra, Hrabivost)

Zdraví: 7

Iniciativa: 6

Obrana: 6

Rychlost: 10

Síla krve: 3

Vitae: 12

Disciplíny: Celerity 2, Vznešenost 3, Nezdolnost 1, Bujnost 1

Otec Jan má stejné základní schopnosti Rodných jako čtyři hráčské postavy. Může využít jeden bod Vitae za kolo na zlepšení svých fyzických atributů nebo léčení. Jeho Celerita, Nezdolnost a Bujnost fungují stejně jako pro hráčské postavy. (Celerita a Bujnost je na kartě Tiny a Nezdolnost je jak na kartě Becky Lynn tak Louise.) Jeho disciplína Vznešenost mu dává schopnost Úcta (na kartě Tiny) a následující schopnosti:

Doznání (Vznešenost **): Tato schopnost lstivě podlomí vůli osoby, která je pak přesvědčena o Janově důvěryhodnosti a zpovídá se mu. Při použití této schopnosti využijete bod Vitae a hodíte osmi kostkami (Janova Manipulace + Přesvědčování + Vznešenost). Pokud je cílem hráč, měl by si hodit Vyrovnanost + Síla krve. Pokud získáte více úspěchů zodpoví postava jednu otáku podle svého nejlepšího svědomí a vyjeví tak i svá nejskrytější tajemství.

Okouzlení (Vznešenost ***): Tato schopnost dokáže změnit svobodnou vůli cíle, tak že se stane Janovým otrokem. Postižený to vnímá tak, že dobrovolně slouží Janovi, ale po té co schopnost přestane působit se mu smysly vrátí a může se cítit ublíženě nebo se může zlobit. Hoďte devíti kostkami (Manipulace + Vcítění + Vznešenost). Cíl si hodí svou Vyrovnaností + Síla krve. Pokud hodíte více úspěchů začne schopnost působit.

Jan má pouze jedinou zde popsanou Přednost: Jazyky. Mluví plynule francouzsky a domluví se kreolským slangem a španělsky.

separator

Alexandr

Alexandr nemá rád některé z věcí, které ve službě Knížeti Vidalovi musí dělat, ale je věrný. Pamatuje časy kdy pro něj morálka a víra znamenaly mnohem víc, ale ty noci jsou již dávno pryč. Alexandr byl Přijat proti své vůli a v těchto mladých Rodných vidí sebe sama, ale také upřímně věří, že je pro ně lepší sloužit Vidalovi než se zahazovat se Savoyem nebo jeho politickou frakcí. S takovým názorem rozhodně nepřehlédne zradu Knížete nebo Maldonata. Pokud postavy na Alexandra z nějakého důvodu zaútočí a zničí ho, pomůže jim Otec Jan s likvidací důkazů.

Rysy:

Klan: Gangrel

Convenant: Lancea Sanctuum

Duševní atributy: Inteligence 2, Důvtip 3, Rozhodnost 3

Fyzické atributy: Síla 4, Obratnost 3, Výdrž 3

Společenské atributy: Vystupování 2, Manipulace 2, Vyrovnanost 3

Duševní dovednosti: Vzdělání 1, Vyšetřování (Upírů) 2, Okultismus 1

Fyzické dovednosti: Rvačka (Lámání kostí) 3, Řízení 1, Střelné zbraně 3, Lupičství (Otvírání zámků) 2, Plížení 3, Přežití 3, Šerm 3

Společenské dovednosti: Zastrašování 3, Tep města 3, Klamání 1

Přednosti: Rychlé reflexy 2

Síla vůle: 6

Lidskost: 4 (Statečnost, Hněv)

Zdraví: 8

Iniciativa: 8

Obrana: 3

Rychlost: 12

Síla krve: 4

Vitae: 13

Disciplíny: Celerity 2, Protean 3, Nezdolnost 3, Bujnost 2

Alexandr má stejné základní schopnosti Rodných jako čtyři hráčské postavy, ale jeho vyšší síla krve způsobuje, že fungují trochu lépe. Může využít dva body Vitae za kolo například zlepšit své fyzické atributy a zároveň se léčit. Jeho Celerita, Nezdolnost a Bujnost fungují stejně jako pro hráčské postavy. (Celerita a Bujnost je na kartě Tiny a Nezdolnost je jak na kartě Becky Lynn tak Louise.) Jeho disciplína Protean mu dává schopnost Přirozenost lovce (na kartě Becky Lynn) a následující schopnosti:

Úkryt v půdě (Protean **): Tato schopnost mu umožní splynout se zemí a tak se ochránit před většinou fyzických útoků a před slunečním světlem. Použití stojí Alexandra bod Vitae.

Zvířecí drápy (Protean ***): Z Alexandrových prstů vyrostou (za pomoci bodu Vitae) ošklivé, zahnuté drápy. Když budete chtít těmito drápy útočit hoďte Síla + Rvačka + 1 - Obrana cíle. Každý úspěch znamená bod spalujícího zranění.

separator

Člen gangu
upir

Rysy:

Atributy: Inteligence 2, Důvtip 2, Rozhodnost 2, Síla 3, Obratnost 3, Výdrž 2, Vystupování 2, Manipulace 3, Vyrovnanost 2

Dovednosti: Atletika 2, Ostražitost 3, Rvačka 2, Řízení 1, Střelné zbraně 1, Lupičství 2, Plížení 1, Tep města 2, Šerm 2

Síla vůle: 4

Zdraví: 7

Iniciativa: 5

Obrana: 2

Rychlost: 11

Zbraně: Jeden z rváčů ma lehkou pistoli (poškození +2, takže na útok hodíte 6 kostkami, dostřel 20/40/80, zásobník s osmi náboji). Pistole smrtelníkům způsobuje smrtelné zranění, ale upírům pouze omračující. Ostatní mají nože (poškození +1 (takže osm kostek - Obrana cíle); smrtelné zranění.)

separator

Marie

Marie je upírka, která ve čtrti Tremé lovila poslední čtyři roky. Své Rekviem začal v Baton Rouge a do New Orleans utekla kvůli své víře, která byla jiná než víra tamních upírů u moci. S vědomím, že Vidal a jeho společníci jsou oddaní katolíci a členové Lancea Sanctuum se rozhodla, že jeho zákony jí budou více vyhovovat.

Po dvou letech v New Orleans se však setkala se skupinou upírů praktikujících vodoun. Toto náboženství obsahuje mnoho prvnků Katolické víry a tak spoluúčast Marie nepovažovala za zradu své víry. Čím více chápala tuto novou víru, tím více zjišťovala, že má více společné s ostaními věřícími vodoun než Zasvěcenými upíry.

Před několika měsíci Vidalovi následníci (Maldonato a ještě jeden upír jménem Meadows, kterého postavy v tomto příběhu nemohou potkat) na rozkaz Knížete tuto družinu našli a zničili. Mary se podařilo utéct a od té doby se skrývá se svou rozpolcenou vírou. Nedávno byla vydírána, aby Přijmula Jacka McCandlese, ale nepamatuje si kým. Ví, že měla na výběr, buď Přijmout někoho podle svého výběru a zanechat ho v parku Louise Armstronga nebo oznámení Knížeti o jejích náboženských praktikách. Stejně jako postavám jí bylo mnoho detailů z paměti vymazáno.

Marie používala kamennou truhlu na hřbitově k uschově svých náhradních šatů. Mobilní telefon tam vložila krátce před tím, než dorazila družina (je dost silná na to, aby víko nadzvedla sama). Stále je ve čtvrti Tremé a k přežití používá svou schopnost Obfuscate. Telefon ukradla jednomu z nešťastných zákazníků. Krev, kteoru používá při rituálech vodoun je obvykle její, i když někdy používá krysí.

Marie má několik úkrytů, ale její hlavní je vyhořelý obchod v čtvrti Tremé. Budova byla kdysi obchodním místem pro "duchovního rádce." Žena, která tu pracovala, uměla číst z ruky a prováděla i jiné mystické úkony. Neměla žádnou nadpřirozenou moc, ale byla otevřenou uctívačkou vodoun a pouliční gang její obchod před několika měsíci vypálil. Zemřela v plamenech a od té doby používá Marie její obchod jako úkryt.

Rysy:

Klan: Mekhet

Convenant: Nezařazená

Duševní atributy: Inteligence 2, Důvtip 3, Rozhodnost 2

Fyzické atributy: Síla 3, Obratnost 4, Výdrž 2

Společenské atributy: Vystupování 3, Manipulace 3, Vyrovnanost 2

Duševní dovednosti:Zdravotnictví 1, Okultismus (Vodoun) 1

Fyzické dovednosti:Atletika 2 Rvačka 2, Řízení 1, Střelné zbraně 1, Lupičství (útěk z pout) 4, Plížení (zůstat přehlížená) 4, Přežití 2, Šerm 1

Společenské dovednosti: Zastrašování 2, 1, Přesvědčování (shánění zákazníků) 3, Společenskost 2, Tep města 4

Přednosti: Úkryt (vypálený obchod) 2

Síla vůle: 3

Lidskost: 6 (Naděje, Chtíč)

Zdraví: 7

Iniciativa: 6

Obrana: 3

Rychlost: 12

Síla krve: 1

Vitae: 10

Disciplíny: Obfuscate 3, Bujnost 3

Marie má stejné základní schopnosti Rodných jako čtyři hráčské postavy. Může využít bod Vitae za kolo na léčení nebo zlepšení svých fyzických atributů. Její schopnosti Obfuscate a Bujnost fungují jako u hráčů.

separator
Andrea Ouellette

Rysy:

Klan: Nosferatu

Convenant: Ordo Dracul

Duševní atributy: Inteligence 2, Důvtip 3, Rozhodnost 4

Fyzické atributy: Síla 3, Obratnost 3, Výdrž 3

Společenské atributy: Vystupování 3, Manipulace 2, Vyrovnanost 2

Duševní dovednosti: Okultismus (Výzkum) 3, Počítače 1, Politika 1, Vzdělání 1, Věda 1

Fyzické dovednosti: Atletika 2 Rvačka 2 (Sucker punch), Řízení 2, Střelné zbraně 1, Plížení 2, Přežití 1, Šerm 2

Společenské dovednosti: Zastrašování 2, Tep města (vyhýbání se potížím) 3, Vcítění 3, Rétorika 1

Přednosti: Odzbrojení, Bojový styl: Kung Fu 2, Jazyky (Francoužština 2, Španělština 1), Hloubavá mysl

Síla vůle: 5

Lidskost: 5 (Naděje, Hněv)

Zdraví: 8

Iniciativa: 5

Obrana: 3 (+1 za Pancíř proti omračujícímu zranění)

Rychlost: 11

Síla krve: 4

Vitae: 13

Disciplíny: Auspex 1, Celerity 3, Noční můry 3, Nezdolnost 1, Bujnost 1

Andrea má stejné základní schopnosti Rodných jako hráčské postavy, ale jeho vyšší síla krve způsobuje, že fungují trochu lépe. Může využít dva body Vitae za kolo například zlepšit své fyzické atributy a zároveň se léčit. Její Celerita, Nezdolnost a Bujnost fungují stejně jako pro hráčské postavy. (Celerita a Bujnost je na kartě Tiny a Nezdolnost je jak na kartě Becky Lynn tak Louise.) S Edwardem sdílí klanovou slabost. Její disciplína Noční můry jí dává schopnost Nestvůrný vzhled (na kartě Edwarda) a následující dvě schopnosti (a ještě schopnost získanou pomocí Auspexu):

Zlepšené smysly (Auspex *): Andrea může zlepšit své smyly (nebo jen jeden) na nadlidskou úroveň. To vyžaduje pouze chvíli soustředění (jendoduchou činnost), ale žádný hod. Tato schopnost jí umožní vidět i v nejhlubší tmě.

Hrůza (Noční můry **): Andrea dokáže v určité malé oblasti vyvolat nevysvětlitelný pocit paniky. Spotřebuje bod Vitae může zkusit uspět v hodu Manipulace + Vcítění + Noční můry; kdokoliv se může pokusit odolat hodem Vyrovnanost + Síla krve. Pokud Andrea zvítězí, ten koho ovlivňuje získává ke všem hodům postih -2 a není schopna použít Sílu vůle k tomu, aby získala k hodu o tři kostky navíc. Tato schopnost má dosah 15 metrů a trvá tak dlouho dokud se Andrea soustředí. Pokud Andrea použije jinou Disciplínu a nebo začne bojovat, účinky pominou.

Pohled Bestie (Noční můry ***): Andrea dokáže pohledem do očí jiné bytosti buď svou oběť znehybnit strachem (smrtelníka) nebo přivést jí k šílenému strachu (Rodného). Spotřebuje bod Vitae a její hráč musí uspět v hodu Vystupování + Vcítění + Noční můry (její klanová slabost se nepočítá) a oběť se může pokusit odolat pomocí hodu Vyrovnanost + Síla Krve.

Mimoto, že Andrea umí španělsky a francouzsky, má následující Přednosti:

Odzbrojení Andrea ovládá šerm tak dobře, že umí odzbrojit své protivníky. POkud při útoku zbraní získá hráč počet úspěchů rovných Obratnosti soupeře, může se rozhodnout místo zranění nepřítele odzbrojit. Zbraň se ocitne ve vzdálenosti počet úspěchů metrů.

Kung Fu (**): Andrea ovládá bojová umění a to jí dává dvě výhody. První je Mířený útok, který u Rvačky snižuje postih na zásah určitého cíle o jedna. A i pokud nemíří na určitou část těla jsou postihy díky pancíři proti jejímu útoku Rvačkou sníženy o jedna. Další výhodou je Železná kůže což jí dává pancíř účinný proti omračujícímu zranění 1.

Hloubavá mysl: Tato Přednost umožňuje Andree kdykoliv chce vstoupit do meditativního stavu. Tato Přednost má během hry malý účinek, kromě toho, že jí umožňuje získat znovu sebeovládání (s pomocí postav).

separator
Miss Opal
Miss Opal

Rysy:

Klan: Nosferatu

Convenant: Carthiané

Duševní atributy: Inteligence 4, Důvtip 2, Rozhodnost 4

Fyzické atributy: Síla 5, Obratnost 2, Výdrž 4

Společenské atributy: Vystupování 1, Manipulace 3, Vyrovnanost 3

Duševní dovednosti: Počítače 2, Politika 4, Okultismus 2, Řemesla 2, Vyšetřování (Řeč Těla) 3, Vzdělání 2

Fyzické dovednosti: Řízení 1, Rvačka 4, Plížení 3, Přežití (ve městě) 3

Společenské dovednosti: Jednání se zvířaty 3, Klamání 3, Přesvědčování (Řečnictví), Tep města 5, Vcítění 3, Zastrašování (fyzické) 3

Přednosti: Spojenci (Dělnické Organizace) 3, Spojenci (Místní Vláda) 3, Společenské postavení 2, Postavení v klanu (Nosferatu) 3 Kontakty 3, Politické postavení (Carthiané) 4, Obr (Všimněte si, že Miss Opal je pouze 165 centimetrů vysoká, tato Přednost se projevuje v mohutnosti jejího těla), Úkryt 2, Stádo 3, Zdroje 2

Síla vůle: 7

Lidskost: 7 (Opatrnost, Hněv)

Zdraví: 10

Iniciativa: 5

Obrana: 2

Rychlost: 12

Síla krve: 3

Vitae: 12

Disciplíny: Bujnost 3, Celerity 3, Noční můry 3, Nezdolnost 3, Obfuscate 4

Miss Opal má stejné základní schopnosti Rodných jako hráčské postavy. Může využít bod Vitae za kolo. Většina jejích Disciplín pracuje podobně jako u postav. (Celerita a Bujnost je na kartě Tiny a Nezdolnost je jak na kartě Becky Lynn tak Louise.) S Edwardem sdílí slabost klanu Nosferatu.

Miss Opal má několik Předností, které určují její postavení v New Orleans. Její Společenské a Politické postavení určuje její relativní pozici mezi Rodnými ve městě a v covenantu (takže má mnohem větší vliv mezi Carthiany než mezi Rodnými obecně). Přednost Kontakty představuje tok informací přicházející od jiných Rodných a pouličních kontaktů. Její Úkryt a Zdroje jsou stejné jako ty Louisovi a Beckyiny, přestože se v konkrétních případech mohou měnit (její úkryt je v této kapitole popsán). A nakonec Přednost Obr, zvyšuje její Velikost na šest a získává tak další bod zdraví navíc.

separator
Nathaniel Dubois

(Nathanielova minulost je popsána v Poslední noci.)

Rysy:

Klan: Ventrue

Convenant: Carthiané

Duševní atributy: Inteligence 3, Důvtip 3, Rozhodnost 3

Fyzické atributy: Síla 2, Obratnost 2, Výdrž 3

Společenské atributy: Vystupování 3, Manipulace 4, Vyrovnanost 3

Duševní dovednosti: Počítače 3, Politika 1, Věda 1, Vzdělání (peněžní) 2

Fyzické dovednosti: Atletika 1, Plížení 3, Řízení 1, Střelné zbraně 1

Společenské dovednosti: Klamání 3, Přesvědčování (Rychlý hovor) 4, Společenskost 1, Tep města 1, Vcítění 1, Vyjadřování 2, Zastrašování 1

Přednosti: Kontakty (obchodní) 3, Politické postavení (Karthiané) 1, Správné načasování

Síla vůle: 5

Lidskost: 5 (Opatrnost, Lakota)

Zdraví: 8

Iniciativa: 5

Obrana: 2

Rychlost: 9

Síla krve: 2

Vitae: 11

Disciplíny: Celerity 1, Dominate 2, Nezdolnost 1, Vznešenost 2

Nathaniel má stejné základní schopnosti Rodných jako hráčské postavy. Může využít bod Vitae za kolo. Většina jeho Disciplín pracuje podobně jako u postav. (Celerita a Bujnost je na kartě Tiny a Nezdolnost je jak na kartě Becky Lynn tak Louise.) Má jednu zatím nepopsanou Přednost: Správné načasování. Nathaniel může obětovat sovu činnost a změnit své pořadí v boji. (Na příští a všechny následující kola). Může si vybrat kdy chce jednat i kdyby to znamenalo jednat jako první, přestože původně byl poslední. Například pokud mu na iniciativu padlo 9, ale jeho protivník má 12, může Nathaniel obětovat jedno kolo na správné načasování a potom jednat dříve než jeho sok, tedy jako kdyby mu padlo 13 (a to jak v kole následujícím, tak i ve všech ostatních).

separator
John Harley Matheson

(Minulost Johna Harley Mathesona je popsána v Poslední noci.)

Rysy:

Klan: Gangrel

Convenant: Invictus

Duševní atributy: Inteligence 3, Důvtip 4, Rozhodnost 3

Fyzické atributy: Síla 3, Obratnost 3, Výdrž 4

Společenské atributy: Vystupování 4, Manipulace 3, Vyrovnanost 4

Duševní dovednosti: Okultismus 3, Politika (Rodní) 3, Vzdělání 2

Fyzické dovednosti: Atletika 3, Rvačka (drápy) 4, Plížení (sledování) 3, Prežití (močál) 3, Šerm (šavle) 3, Střelné zbraně 1

Společenské dovednosti: Jednání se zvířaty 2, Klamání 3, Přesvědčování (svádění) 4, Vyjadřování (zdvořilý rozhovor) 3, Zastrašování 3

Přednosti: Spojenci 3, Politické postavení (Invictus) 1, Úkryt 4, Zdroje 3

Síla vůle: 6

Lidskost: 3 (Statečnost, Pýcha)

Zdraví: 9

Iniciativa: 6

Obrana: 3

Rychlost: 11

Síla krve: 7

Vitae: 20

Disciplíny: Auspex 1, Celerity 2, Dominate 4, Nezdolnost 3, Protean 5, Vznešenost 3

John Harley má stejné základní schopnosti Rodných jako hráčské postavy. Vysoká síla krve mu umožnuje použít pět bodů Vitae během jednoho kola. Většina jeho Disciplín byla popsána v předchozích kapitolách.

Všiměte si, že John Harley muže ve svém těle udržet až dvacet bodů Vitae, ale když postavy přijedou na jeho plantáž, tak jich bude mít pouze dvanáct.

separator
Lucas Gates

(Minulost Lucase je popsána v Poslední noci.)

Rysy:

Klan: Daeva

Convenant: Žádný

Duševní atributy: Inteligence 2, Důvtip 3, Rozhodnost 3

Fyzické atributy: Síla 3, Obratnost 3, Výdrž 3

Společenské atributy: Vystupování 2, Manipulace 2, Vyrovnanost 3

Duševní dovednosti: Okultismus 2, Počítače 1, Vzdělání 1, Zdravotnictví (Arterie) 1

Fyzické dovednosti: Atletika (Běhání) 2, Rvačka 2, Plížení (sledování) 3, Řízení 1, Šerm (nože) 3, Střelné zbraně 1

Společenské dovednosti: Tep Města 2, Vyhrožování (psycho) 3

Přednosti: Žádné, které by se daly v tomto příběhu využít.

Síla vůle: 5

Lidskost: 2 (Statečnost, Chtíč)

Zdraví: 8

Iniciativa: 6

Obrana: 3

Rychlost: 11

Síla krve: 3

Vitae: 12

Disciplíny: Bujnost 1, Celerity 2, Noční můry 2, Obfuscate 3, Protean 5, Vznešenost 3

Lucas Gates má stejné základní schopnosti Rodných jako hráčské postavy. Lucas může použít bod Vitae za kolo.

separator
Sarah Cobbler

Sarah Cobbler se narodila v bohaté rodině a měla mnohem větší příležitost vzdělávat se než většina žen její doby mohla. Roku 1962 dokončil svou doktoranskou práci z oblasti psychologie a o několik měsíců později se stala obětí rozzuřeného upíra (více o jejím Přijetí se dozvíte v Poslední noci). Její dědictví linie Morbus se projevilo rok po jejím Přijetí a Sarah, fascinována schopností svého nemrtvého těla udržet v sobě a měnit různé nemoci, ovládla tuto Disciplínu na hranicic dokonalosti.

Během let ztratila Sarah spojení se svým upírským otcem, občas navštívila New Orleans a při jedné takové příležitosti se seznámila a spřátelila se svou "sestrou" Mezzo. Také se připojila k Ordo Dracul, vynikala ve zvládání "Smyček Draka" a zaujala nejznalejší ze středu teté sekty aplikací současné psychologické teorie na upírský stav. Prohlásila, že je možné překonat upírské prokletí duševně, odstranit úplně tlak Bestie a pak by měly pomalu odeznít i fyzické projevy prokletí.

Hluboko ve svém srdci se však bojí o svou bezpečnost. Pokud má pravdu a podaří se jí zbavit takzvaných "prokletí nemrtvých," nemoci, které má ve své krvi by ji mohli zabít, zkonzumovat její tkáň. To že se to stalo už Mezzo jen zvětšuje její strach. Přestože vypadá, že má všechno pod kontrolou, Sarah se bojí budoucnosti a přemýšlí o dalším experimentu, aby o své obavy na chvíli rozptýlila.

Rysy:

Klan: Mekhet

Pokrevní linie: Morbus

Convenant: Žádný

Duševní atributy: Inteligence 4, Důvtip 2, Rozhodnost 2

Fyzické atributy: Síla 2, Obratnost 2, Výdrž 2

Společenské atributy: Vystupování 2, Manipulace 4, Vyrovnanost 4

Duševní dovednosti: Okultismus 4, Počítače 3, Politika 2, Věda (Psychologie) 3, Vzdělání (Historie) 4, Zdravotnictví (Nemoci) 3

Fyzické dovednosti: Atletika 1, Rvačka 1, Plížení 2, Řízení 1, Šerm 1

Společenské dovednosti: Tep Města 1, Klamání 2, Přesvědčování (Uzavírání obchodů) 4, Společenskost (Upíři) 3, Vcítění 1, Vyjádření (mluvené) 2, Zastrašování (duševní) 3

Přednosti: Kontakty 5 (upíři v různých městech), Politické postavení (Ordo Dracul) 3, Jazyky (Francouzština, Kreolština, Španělština)

Síla vůle: 5

Lidskost: 4 (Statečnost, Pýcha)

Zdraví: 7

Iniciativa: 7

Obrana: 3

Rychlost: 11

Síla krve: 5

Vitae: 14

Disciplíny: Auspex 1, Cachexy 4, Celerity 1, Dominate 3, Obfuscate 3, Vznešenost 1

Sarah je schopna použít dva body Vitae za kolo. První tři úrovně Cachexy jsou uvedeny v popisu Mezzo.

separator
Mezzo

Mezzo se v nemocnici skrývá poslední čtyři roky a zná to místo skrz naskrz. Krmí se krví pacientů a pokud opravdu trpí tak jim vysaje tolik, že zemřou (ale nikdy v případech, které by mohly vyvyolat podezření). Používá počítače jako spojení s venkovním světem a vypěstovala si strach z opuštění nemocnice.

Ona i Sarah byly Přijaty jedním upírem, ale během svého života se neznaly. Také pochází z úplně jiného zázemí - Sarah byla vědec a Mezzo byla hudbník a zpěvák. Proč si vybral právě tyto dvě ženy je pro ně obě záhadou. Učil je, ale nikdy jim to nevysvětlil. Mezzo má podezření, že posedlost Sarah vzájemnými vztahu Rodných a jejich pokrevním isvazky má původ v jejich otci.

Dědictví linie Morbus se v ní probudilo teprve před třemi lety, ale u Sarah se objevilo mnohem dříve. Mezzo Přijala Marii v Baton Rouge po té co slyšela mladou prostitutku zpívat si pro sebe a pocítila podivnou vlnu sounáležitosti s touto ženou. Přišla spolu s Marií do New Orleans, kde se Marie nejdříve zapletla s Lancea Sanctuum a poté i s komunitou vodoun, zatímco Mezzo se izolovala v nemocnici. Postupně ztrácela všechny kontakty s Rodnými kromě Srah Cobbler a i tehdy svou "sestru" viděla jen nepravidelně. Mezzo nevěděla přesně co konkrétně chce Sarah udělat a dozvěděla se to až když už bylo pozdě. Marie se příliš bála a nedokázala se jí svěřit.

Od té doby Mezzo zvažovala opuštění nemocnice, ale nedokázala to. Po událostech Prvního Jednání se rozhodla pomoci postavám najít Sarah. Ta si však samozřejmě nepřála aby se to stalo a použila kombinaci Disciplíny Cachexy a svých vlastních jedinečných sil, kterými pak způsobila Mezzo nemoc, která měla způsobit neovladatelnost její krve, oslabit ji tak, že nebude schopná ničeho jiného než se plazit. Od té doby se Mezzo skrývá v nepouživaném skladišti v nemocnici.

Rysy:

Klan: Mekhet

Pokrevní linie: Morbus

Convenant: Ordo Dracul

Duševní atributy: Inteligence 4, Důvtip 3, Rozhodnost 3

Fyzické atributy: Síla 2, Obratnost 4, Výdrž 2

Společenské atributy: Vystupování 2, Manipulace 5, Vyrovnanost 3

Duševní dovednosti: Okultismus 3, Počítače (Internet) 4, Politika 2, Umění 2, Věda 1, Vzdělání (Historie) 4, Zdravotnictví (nemoci) 2

Fyzické dovednosti: Lupičství 2, Plížení (vevnitř) 5, Šerm 1

Společenské dovednosti: Klamání 3, Přesvědčování 2, Společenskost 1, Tep města 1, Vcítění 2, Vyjádření (zpěv, skládání) 4

Přednosti: Encyklopedické znalosti, Jazyky (Francouzština, Kreolština), Obourukost, Šestý smysl, Úkryt (Nemocnice)

Síla vůle: 6

Lidskost: 5 (Opatrnost, Závist)

Zdraví: 7

Iniciativa: 6

Obrana: 2

Rychlost: 9

Síla krve: 5

Vitae: 14

Disciplíny: Cachexy 3, Celerity 2, Obfuscate 5

Mezzo je schopna použít dva body Vitae za kolo. Popis disciplíny Cachexy následuje:

separator
Lidia Kendall

Lidie se narodila roku 1853 jako výsledek znásilnění mladé bílé ženy jedním z otroků jejího strýce. Její matka s ní zacházela jako s břemenem a se znamení svého ponížení. Lidia tedy výrůstala s neurotickou směsicí nenávisti a fascinace otrky a jejich černošskou kulturou. Pravděpodobně měla prožít krátký a bezvýznamný život, kdyby si jí nevšiml Roger Hallinburton, Gangerl ze severu, který přijel do New Orleans, krátce po jeho kapitulaci Unii v květnu roku 1862. Ještě než se stal upírem byl pedofil a tak Halliburton zamýšlel, aby se Lidia stala jeho ghůlem a zároveň jeho zdrojem krve, ale když byla roku 1869 rozdupaná splašeným koněm, rozhodl se jako její ochránce - ve výbuchu toho o čem si myslel, že je láska - ji Přijmout.

Přestože byla odsouzena k fyzickému věku šestnácti let, velmi brzy Lidie začala využívat svou prohnanost a intelekt k tomu, aby svůj mladý vzhled a zdánlivou neznalost, dokázala využít ke svému prospěchu. Nakonec překonala politické postavení a intriky svého Otce v oblasti. O několik desetiletí pozdějí, když byl Halliburton zničen skupinou vodounistů, kteří se mstili zas mrt několika místních dětí, byla Lidia schopna snadno žíd dál sama. Navíc, zničení jejího Otce, kterého vášnivě milovala a zároveň nenáviděla (asi více nenáviděla) obnovila její zaunetní místní černošskou kulturou.

Zaujetí se během jejích studií rychle změnilo na úctu a Lidia začala praktikovat vodoun a také během Velké krize přijala filozofii přeměny Ordo Dracul za svou. Později se díky místním Drakům seznámila s Baronem Cimitiere, kterého od té doby následuje s horlivým - možná fanatickým - nadšením a oddaností. Přestože se Baron Cimitiere myslí, že Lidia jej považuje spíše za něco jako náhradu za svého živého otce nebo upírského otce spíše než za náboženského vůdce, její oddaná věrnost vodoun a její prsopěšnost Baronově věci ho přesvědčuje, aby překonal svou nechuť a přidělit jí dost vysoké postavení mezi jeho následovníky.

Ve skutečnosti má napůl pravdu. Lidia si jej opravdu vykresluje jako otcovský typ a osobní icon, ale také je oddaná svému náboženství, členum svého covenantu a svým společníkům se kterým praktikuje vodoun - první místo kam kdy opravdu patřila. Skutečnost, že Baron Cimitiere nesdílí její spřízněnost s covenantem Ordo Dracul jí trápí, ale to považuje za jedinou poskvrnu jeho jinak bezchybného úsuduku.

Rysy:

Klan: Gangrel

Convenant: Ordo Dracul

Duševní atributy: Inteligence 2, Důvtip 4, Rozhodnost 3

Fyzické atributy: Síla 2, Obratnost 4, Výdrž 3

Společenské atributy: Vystupování 4, Manipulace 4, Vyrovnanost 3

Duševní dovednosti: Okultismus 4, Umění 3, Věda 1, Vyšetřování 4, Vzdělání 2

Fyzické dovednosti: Atletika 2, Přežití 4, Řízení 3, Zápas 2, Zlodějina 3

Společenské dovednosti: Klamání (pomýlení) 4, Přesvědčování 2, Tep města (činnost Rodných) 4, Vcítění 3, Vyjádření (herectví) 4

Přednosti: Kontaky 2, Politické postavení (Ordo Dracul) 1, Spojenci (vodounisté), Společenské postavení 1, Šestý smysl, Fleet of Foot 3

Síla vůle: 6

Lidskost: 6 (Víra, Závist)

Zdraví: 8

Iniciativa: 7

Obrana: 4

Rychlost: 13

Síla krve: 3

Vitae: 12

Disciplíny: Animalism 3, Celerity 2, Protean 3, Nezdolnost 3, Bujnost 1

Smyčky Draka:Pomalé Vstřebání Krve, Podrobení Rudého Strachu

Lidia je schopna použít bod Vitae za kolo. Dsiciplína Animalism ji umožňuje přivolat a ovládnout různá zvířata.: